Lieliska biznesa angļu valoda pa tālruni

2016-03-02

Veiksmīga starptautiska uzņēmuma īpašniekam bija pamatzināšanas angļu valodā – viņš to lieliski saprata, diezgan labi runāja tajā, taču grūtības sagādāja komunicēt pa telefonu, jo tajā iztrūkst vizuālā informācija.

Meklējot mācību risinājumu, uzņēmējs vērsās pie egoPERFECTUS. Izmantojot egoTRACKING metodiku, mūsu speciālisti izkristalizēja galvenos šī klienta mērķus – uzlabot angļu valodas klausīšanās, izpratnes un komunicēšanas pa tālruni iemaņas 3 mēnešu laikā. Noskaidrojās, ka klients nedēļā mācībām var veltīt tikai 2 stundas, nevēlas pildīt mājasdarbus, taču var ieguldīt tik daudz finanšu līdzekļu, cik nepieciešams vēlamo rezultātu sasniegšanai.

Uzņēmums egoPERFECTUS sniedza šādu priekšlikumu: ik dienu direktoram piezvanīja kāds pasniedzējs, un sarunas laikā abiem runātājiem bija jāsasniedz noteikts mērķis. Direktora uzdevums bija sniegt pasniedzējam noteiktu informāciju un saņemt no viņa atbildes par galveno sarunas tematu. Katru dienu tika piedāvātas divas piecpadsmit minūšu garas sarunas, kas tika ierakstītas. Pēc tam galvenā pasniedzēja tās izanalizēja un katru piektdienu stundu garas tikšanās laikā apsprieda ar klientu svarīgākos punktus.

Trīs mēnešu laikā klients kļuva drošāks komunikācijā, apguva biežāk izmantotās frāzes un iemācījās efektīvi klausīties, noformulēt domu, sniegt un saņemt nepieciešamo informāciju, izmantojot tikai klausīšanos. Šīs zināšanas ļoti pozitīvi ietekmēja klienta uzņēmuma panākumus.